Lidmaatschap Gereformeerde Kerk Woerdense Verlaat

Voel je je thuis in de Gereformeerde Kerk? Dan verwelkomen we je heel graag als lid.
Hieronder lees je precies of, en welke stappen je mag zetten om het administratief goed te regelen.

VERHUISD NAAR WOERDENSE VERLAAT

Ben je net verhuisd vanuit een andere gemeente naar Woerdense Verlaat?
Allereerst welkom in Woerdense Verlaat, we hopen dat je je snel thuis voelt en leuke contacten krijgt!
Door een koppeling tussen de burgerlijke administratie en de landelijke ledenregistratie van de Protestantse Kerk (LRP) word je automatisch overgeschreven naar een kerk in je nieuwe woonplaats.
Hier voor zijn een paar opties:

Was je in je vorige woonplaats lid van een gereformeerde kerk?
Dan word je automatisch overgeschreven naar onze gemeente en zullen wij binnenkort contact met je opnemen.

Woon je al langer in Woerdense Verlaat (of daarbuiten)? Was je lid van een andere gemeente? Of nog niet eerder lid geweest van een gemeente? En wil je lid worden van de Gereformeerde Kerk te Woerdense Verlaat? We hopen dat je dan contact wilt opnemen met de ledenadministrateur van onze kerk. Die kan je precies vertellen wat je het best kunt doen.
Contact opnemen kan via het mailadres: penningmeesterwv@hotmail.com